Szerző: Cserhalmi András
A Marathon Insurance Zrt. a piac úttörőjeként lehetővé tette a személyes találkozó mellőzésével a meglévő és leendő Ügyfeleik kiszolgálását videochat-en keresztül, legyen szó tanácsadásról vagy ügyintézésről. Ügyfeleik így lehetnek bármilyen távolságra, a világ bármely pontján, csupán egy időpontot kell megbeszélniük.
Egyedi fejlesztési programjuknak köszönhetően az ügyfél által felvázolt problémát ott és akkor számszerűsítve tudják letükrözni, hogy adekvát választ tudjanak adni az Ügyfelek kérdéseire, ezzel egy kiszámíthatóbb és biztonságos jövőt teremtve Ügyfeleiknek. A fejlesztés egyik fő erőssége az, hogy nem csupán az élethelyzeteket számszerűsíti és a számok nyelvén megérthetőbbé teszi a program, hanem a tanácsadás is átláthatóbbá és közérthetőbbe válik. Minden egyes konzultációról pedig másolat készül, melyet e-mailben megküldenek Ügyfelüknek.
A fejlesztéssel az átlagos konzultációs idő közel a felére csökkent a hagyományos módszerekéhez képest, miközben tartalmi pontosságát maximalizálni tudták.
Legutóbbi hozzászólások